środa, 6 listopada 2013

Satan think im kawaii as hell. Pastel goth (=^-ω-^=) + Roczek bloga !!




Ohayo minna !
Witajcie moje misie kochane (●♡∀♡) Tak oto obchodzimy pierwszy roczek bloga ! Minął rok który by dla mnie niezwykły i który sprawił , że dowiedziałam się więcej rzeczy o Japonii . Oczywiście jeszcze mi mało i po raz pierwszy czuje że język japoński i wgl kultura Japonii to jest to (。♥‿♥。) Co do rozdania to niestety musicie na nie trochę poczekać . Jeżeli chcecie możecie wziąść udział w ankiecie. 
<3



Pastel Goth jest trendem w modzie (nie tylko popularnym w Japonii ) , gdzie osoby mieszają czarne' rockowe ' ciuchy  ze słodkimi  o pastelowych odcieniach . Inaczej tego niestety nie mogę nazwać dla mnie jest to po prostu pomieszanie słodkich ciuchów z  rockowymi . W pastel goth nie musimy odnosić się do jednego schematu  wręcz przeciwnie  pastel goth daje nam duże możliwości wyboru  połączeń różnych styli lolity z  goth czy punk z gyaru .Najlepiej jednak wyjaśnią  wam to zdjęcia ( ´ ▽ ` )ノ



















  Na dzisiaj to wszystko jeżeli jednak chcecie się więcej dowiedzieć o tym stylu zapraszam was tu ------------> http://moekyuna.blogspot.de
A   na koniec macie  filmiki 〜( ̄▽ ̄〜)


                                          

Aishitru <3






8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Jakoś tak średnio mi się podoba. Może to dlatego że jak w każdym ludzie lubią popadać w przesadę >__>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę się z tobą zgadzam wszystko jest dobre ale w odpowiednich ilościach ;3

      Usuń
  4. Ten styl jest całkiem ciekawy, lubię pastel goth. :3
    Twój blog bardzo mi się spodobał, zaobserwuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://pastelowyswiatmietyandagnezy.blog.pl/ zajrzyj pliss ;3 Dopiero zaczynamy. Prosimy o wskazówki ;) Jeśli nie to przepraszamy za spam ;*

    OdpowiedzUsuń