wtorek, 30 lipca 2013

Wielki powrót ;)

こんいしわ
No i wracam do was po kilku miesięcznej nieobecności.Co było powodem tego ,że opuściłam was bez uprzedzenia ?Więc wszystko zaczęło się od mojego 3 tygodniowego pobytu w sanatorium.Przez trzy tygodnie odzwyczaiłam się od pisania bloga i gdy wróciłam do domu nie miałam ochoty ani czasu na pisanie.Obiecałam sobie ,że w wakacje wrócę i nadrobię nieobecności .Jednak zawsze gdy zabierałam się do pisania nagle opuszczała mnie wena.Przez półgodziny gapiłam się w ekran aż w końcu wyłączałam laptopa poirytowana.Postanowiłam zrobić sobie dłuższą przerwę i teraz wracam do was jednak nie wiem czy na długo.Zobaczę jak to będzie gdy rozpocznie się rok szkolny.W tym roku idę do drugiej klasy gimnazjum i bardzo chcę mieć stypendium jak moja siostra.Oprócz tego raz w tygodniu chodzę na lekcje  japońskie ( zaczęłam miesiąc temu ) .We wrześniu  wstąpię również do harcerstwa .Dlatego nie wiem czy w roku szkolnym będe miała czas , chodź jeżeli będziecie chcieli będę się starać.


16 komentarzy:

  1. Aaaa !! Trochę błędów porobiłaś ^^ Ale moja odpowiedź to : はい、私は学生です。大学で英語を勉強します

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa wiem moja pani od japońszczyzny mnie zabiła ja to zobaczyła xD Dobrze odpowiedziałaś ;) i ciesze się że wziełaś udział ;) あえいがとうごいざいます。

      Usuń
  2. Nominowałam ten blog do Liebster Award. Więcej tutaj http://teledyskiazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. really love this post! You are amazing! Would you like to follow each other on twitter, gfc and bloglvin? it would be great. just let me know on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam tu przez przypadek, ale pomyślałam, że mogę Ci polecić pewien (nie mó) blog: azjatyckicukier.blogspot.com Myślę, że tematyka jak najbardziej Ci odpowiada, a i blog bardzo ciekawy, także nie gadaj, klikaj i oglądaj ;D
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Akurat tak się składa , że moja przygoda z Japonią zaczęła się właśnie od
      Azjatyckiego Cukru ;) Ale cięszę się bardzo , że tobie również spodobał się blog Azjatyckiego Cukru ;)

      Usuń
  5. ojojojooj, jak to dobrze, że wróciłaś!! tęskniliśmy wszyscy ;c
    jools-yolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojoj trochę błędów porobiłaś, mam nadzieję, że się nie obrazisz jeśli je poprawie :P
    "こんいしわ" - zdaje się, że chciałaś napisać konnichiwa i przyjmę, że po prostu się pomyliłaś i wiedziałaś, że powinno być こんにちは :)
    A co do konkursu, nie wiem czy mam wszystko tłumaczyć na polski czy po prostu odpowiedzieć na pytanie jako dowód tego, że rozumiem o co Ci chodziło :P
    Najpierw poprawię Twój tekst ^^''
    こんにちは。私はOlaWolskaです。よろしくお願いします。私はポーランドにすんでいます。あなたは学生ですか?
    Tak powinno wyglądać Twoje przedstawienie się i pytanie "czy jesteś studentem?" więc teraz moja odpowiedź:
    はい。私はハイスクールの学生です。よろしくね ^0^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oczywiście że się nie obraże , gorzej z moją panią od japońskiego jak to zobaczy .... xd . Jeżeli chodzi o przedstawianie się to właśnie jestem na etapie zdań naninani wa naninani desu. Więc z tym pytanie trochę wyszłam po za program to nie dziwie się że mi nie wyszło ;) No i dopiero co uczę się pisać po japońsku na komputerze bo tak to zawsze w zeszycie i nie zawsze mi wychodzi .Ale bardzo dziękuje za udział w konkursie i za co to , że mnie poprawiłaś ;)

      Usuń
  7. Witam, witam. :)
    Harcerstwo..? Hmm ja należę już od ośmiu lat..? Jakoś tak. xD
    Miło będzie mieć nowego członka w naszej wielkiej rodzinie. :D Udanej zabawy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę ? To wspaniale już poznałam siostrę ;) A mogę wiedzieć z jakiego jesteś szczepu ? ;)

    OdpowiedzUsuń