wtorek, 12 marca 2013

Czas na...Mange !

Ohayoo !
Jestem strasznie zadowolona ponieważ pod moim ostatnim wpisem pojawiło się kilka pozytywnych komentarzy na temat zakończonego już "Tygodnia " Mody Japońskiej. Tą serię postów odebraliście bardzo pozytywnie i myślę że się wam spodobała.Postanowiłam nie schodzić z tematu mody Japońskiej ponieważ przyznam szczerze wkręciłam się w to :P Zgodnie z waszymi prośbami nadal będę pisała o modzie i urodzie :) Dziś chciałam napisać o moich ostatnich mangowych "zakupach".Wiem że ten temat was nie interesuje i pewnie liczba komentarzy pod tym postem spadnie do 3 osób jednakże bardzo chciałam się wam pochwalić.Ostatni zakupiłam dość dużo mang szczególnie z wydawnictwa J.P.F. A oto moje zdobycze :
Soul Eater #1 oraz #2



Dość popularna w Polsce manga na którą musiałam się troche naczekać.
Gatunek :Shounen
Moja ocena: 8/10
Według mnie autor  przesadził z pewnymy sprawami .W pierwszej części ,której spokojnie można  dodać etykiete " dużo golizny" , autor przesadził zupełnie z pewnymi  sprawami .W każdym rozdziale ujecie majtek czy innych rzeczy.Druga część zdecydowanie lepsza z mniejszą ilością "golizny" i gronem nowych bohaterów  w zestwie.

Alicja w Krainie Serc #5
Gatunek :Romans , Akcja
Moja ocena: 10/10
Cudowna manga. Delikatna , subtelna , dziewczęca a jednak z humorem i akcją. Historia jest oparta na Alicji w Krainie Czarów , jednak w nieco nowszym wydaniu. Oceniając tą część oceniam przy okazji całą serię która jest na prawdę niezwykła.Chodź jedynym minusem jest to że wszystkie mangi z tej serii się tak szybko czyta -.-

Pandora Hearts #1 
Gatunek:Przygodowe, Fantasy, Shounen
Ocena:7/10

Manga dość przyjemna. Bez żadnych "Och! " "Ach ! " czy wielkich skandali. Klimat mangi jest tajemniczy , niezwykły. Dla niektórych trochę straszna dla mnie w sam raz. Manga należy do tych które nie czytam  jednak pożeram wzorkiem.Gdy czytam takie " bajeczki" gapie się najpierw przez 5 minut w kratkę ,dopiero potem czytam ^^Piękna kreska na którą warto popatrzeć.
MAM NADZIEJ ŻE PODOBA WAM SIĘ NOWY WYGLĄD BLOGA ^^


Chcecie poczytać o moim życiu ?
Zapraszam:
http://my-little-world-by-kara.blogspot.com/


23 komentarze:

  1. Zauważyłam , że dużo osób poleca Alicje w Krainie Serc ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tego , że ktoś czyta to samo co ja :)

      Usuń
  3. z tych wymienionych tylko Pandorę czytałam (przerwałam - męczy mnie czytanie po angielsku)

    ten różowy królik tarzający się w lewym dolnym rogu - słodki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :*
      Ja skończyłam czytać Pandorę ale na szczęście w Polskim wydaniu

      Usuń
  4. Kocham mangi!!!! Kocham. <333
    A Alicję czytałam. Niestety tylko 3 tomy. Zbyt wiele chciałabym kupić mang. A kasy na wydatki w tej dziedzinie jest taaaaak mało.... ;( A i czasu na czytanie niestety też zbyt mało...
    W każdym razie okropnie mi się podobało. xD Kapelusznik, jako szef mafii i zakochany w Alicji królik. xD Sam początek powalał, a dalej się jeszcze bardziej rozkręcało. I do tego uśmiałam się przy czytaniu... do łez. *.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że są ludzie którzy lubią to co ja <3 Masz racje tyle mang a tak mało kasy.Jak wygram w lotto kupię sobie biblioteke manga :*

      Usuń
  5. I jak możesz pisać, że ten temat nas nie interesuje..? To, że nie jest tak popularny, jak moda... albo... tak dostępny... Bo w końcu nie każdego stać, żeby mieć całą półkę mang, to nie oznacza, że temat nie jest równie interesujący. Lub.. Jeśli chodzi o mnie... Dożo bardziej interesujący. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą.To co napisał wynikało przez nietorelancje niektórych osób.Gdy zakładam bloga i napisałam jedną notkę o anime i mangach wszyscy zaczeli mnie hejtować za te " chinskie bajeczki" .Cieszę że moi nowy czytelnicy przyjmują to pozytywnie :) Naprawdę dla takich ludzi jak ty warto pisać.^^

      Usuń
  6. Lubie mangi, ale niestety nie mam żadnej w domu, jak już coś to czytam w necie.
    Żadnej z tych nie czytałam, ale może się skuszę. :D
    Podoba mi się, że piszesz na temat mang :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ^_^ Szczerze to dopiero zaczynam ale lubie od czasu do czasu napisać jakąś recenzję manga :)

      Usuń
  7. Widziałam ostatnio w księgarni Alicja w Krainie Serc. Czytałam tylko jedną mange, czekam na więcej.
    P.S Ta dziewczyna w lewym dolnym rogu jest strasznie słodka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam się na takiej literaturze, nie czytam mang, chociaż moja koleżanka z klasy je uwielbia ^^
    http://pretty-and-colour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tą koleżankę , dzięki za komentarz ^_^

      Usuń
  9. Chciałam kupić Alicję w Krainie Serc, ale jakoś dalej się nie przemogłam. Być może dlatego, że bodajże wiecznie brakuje jakiś tomów w księgarni ;-;
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobę dlatego jeżeli brakuje mi jakiejś części szukam po sklepach interentowych jak np. yatta.pl

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy blog ,oby tak dalej a wieżę ,że osiągniesz dużooo :)
    Zapraszam do siebie www.steffashion15.blogspot.com
    Może obserwujemy ???
    Pozdrawiam Steffashion <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :D! Mam nadzieję, że odpowiesz na pytania jak najszybciej: http://blueberrygyaruworld.blogspot.de/2013/03/tag-liebster-blog-award.html.

    OdpowiedzUsuń