niedziela, 17 lutego 2013

Modne dodatki młodych Japonek

Ostatnio bardzo często piszę o modzie i urodzie Japońskiej i no cóż zostanę jeszcze trochę przy tym temacie. Dziś chciałam was trochę zapoznać z modnymi dodatkami młodych Japonek a dokładnie nastolatek w wieku licealnym , gimnazjalnym . Nie będę jednak przywiązywała uwagę do konkretnego stylu  gdyż większość nastolatek szczególnie w wieku gimnazjalnym nie może dany styl preferować głównie przez ostre zasady panujące w Japońskich szkołach .Ale czy to powoduje że takie gimnazjalistki nie mogą znać się na modzie ?

Kocie uszka Nekomimi

    
Dobrze zane z anime i mang o Nekomimi modne uszka są ostatnio polurane nie tylko w Japonni ale i w całej Azji .Znalazłam nawet takie uszka na allegro  . Jak myślicie komu lepiej w takich uszkach Azjatką czy kobietą z Zachodu?
                                                  



Akcesoria do włosów.

Rożne przypinki , dopinki , spinki czy też opaski są bardzo modne w Japonii czasem dziewczyny przesdzają z dodatkami i ich głowa wygląda jak po ataku statku kosmicznego.






Soczewki 
Soczewki są modne nie tylko wJaponi ale także w  całej Azji. Ostatni populrne są soczewki Hello Kitty !





Bluzy z uszkami
Kolejny modny dodatek nie tylko w Azji. O takich cieplusich bluzach pisałam w poście :




Mam nadzieje że podobała wam się ta notke zapraszam do komentowania i obserwowania :3

14 komentarzy:

  1. Świetna notka! Kocham takie dodatki! Wszystkie mają coś słodkiego w sobie, jak cała Azja ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też mam słabość do takich dodatków :3 Zgadzam się z tobą :)

      Usuń
  2. Urocze. W kocich uszach zdecydowanie lepiej Azjatkom. One mają dziecięca urodę, a kobiety z Europy bardziej chłodną, wyrafinowaną.
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki (=^.^=)Zgadzam się z tobą chodź może nie do końca. Nie jest określone że przedstawicielki danego kraju mają bardziej dziecięcą urodę czy nie .

      Usuń
  3. Spoxx dawno mają na to zajawkę tak samo jak na koronkę, kokardki i wiele innych. Super wpis

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny artykuł ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. allle to słodziaśneee ♥♥ www.my-dreams-are-true.blogspot.com

    Kum kum zmieniło się na (patrz podpis komentarza xd ) :

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam twojego bloga i powiem że bardzo mi się podoba. Ciekawie opisujesz. I dużo można się dowiedzieć.
    Kocie uszka <3 Chce takie. Nie wiem gdzie będę nosić, ale chce. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne -zwłaszcza przypadnie do gustu osobą lubiący,m "cukierkowe" kolorki ..pastele.

    OdpowiedzUsuń